Ιδιαίτερες ταυτότητες

Ιδιαίτερες ταυτότητες

Δευτέρα, 4 Ιουλίου 2011

Γιορτή λήξης σχολικού έτους 2010-2011 & έναρξης θερινών δράσεων




Το Κέντρο Ημέρας «ΔΙΠΥΛΟ» γιόρτασε την Πέμπτη 30/6/2011 με τους μικρούς του φίλους τη λήξη του σχολικού έτους 2010-2011 και την έναρξη των θερινών δράσεων.

Η σχολική χρονιά που πέρασε χαρακτηρίστηκε από την αύξηση των αιτημάτων από πλευράς σχολείων αλλά και γονέων, για ψυχοκοινωνική στήριξη μαθητών.

Τουλάχιστον δέκα καινούργια παιδιά με τους γονείς τους προσήλθαν φέτος στο ΔΙΠΥΛΟ και εντάχτηκαν στα προγράμματα του Κέντρου, λαμβάνοντας συμβουλευτική, εμψύχωση και στήριξη, με θετικά αποτελέσματα, (για περισσότερες πληροφορίες, βλ. απολογισμό Ψυχοπαιδαγωγικής Υπηρεσίας 2010-2011).

Αξιοσημείωτο γεγονός τη χρονιά που πέρασε ήταν και η εντατικοποίηση της συνεργασίας με τα σχολεία της περιοχής, στο πλαίσιο της εκστρατείας του Κέντρου Ημέρας για τη σχολική ενσωμάτωση και πρόοδο των παιδιών της κοινότητας∙ γεγονός που συντέλεσε στην επιτυχή διαχείριση περιστατικών που χρήζουν -περαιτέρω του σχολείου- παρέμβασης. Η συνεργασία αυτή οπωσδήποτε θα συνεχιστεί και κατά τη νέα σχολική χρονιά, συμβάλλοντας έτσι στην αναπλήρωση της ανάγκης στα σχολεία για επαγγελματίες της ψυχικής υγείας, που οι εκπαιδευτικοί πολλάκις εξέφρασαν στις συναντήσεις μας.

Έχοντας αντιληφθεί τη σπουδαιότητα της παιδείας ως μέσον αλλαγής των δυσμενών κοινωνικών συνθηκών που ταλανίζουν ευάλωτες ομάδες –εν προκειμένω, τη μουσουλμανική κοινότητα-, η Ψυχοπαιδαγωγική Υπηρεσία του Κέντρου Ημέρας θα συνεχίσει και τη νέα σχολική χρονιά, με ενισχυτική διδασκαλία και δημιουργική απασχόληση, με συμβουλευτική γονέων, με προγράμματα εμψύχωσης και δράσεις ενημέρωσης - ευαισθητοποίησης, καθώς και με τακτική παρουσία στο χώρο του σχολείου, να συνδράμει παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικούς στο δύσκολο έργο τους, με στόχο τη βέλτιστη δυνατή πορεία τους στην εκπαίδευση.


Έως τότε, το καλοκαίρι θα περάσει για παιδιά (και μεγάλους) όσο το δυνατόν πιο δροσερά και ανάλαφρα, αλλά και εκπαιδευτικά. Με όχημα τη δημιουργική απασχόληση (προβολές ταινιών και συζήτηση, κατασκευές, θεατρικό παιχνίδι κ.ά.) στοχεύουμε να αποφορτιστούν τα παιδιά, να μάθουν παίζοντας, να ανακαλύψουν το σώμα τους και το συναισθηματικό τους κόσμο, να προβληματιστούν και να ασκήσουν τη φαντασία τους. Γενικά, επιθυμούμε μέσα από την τέχνη, την ελεύθερη έκφραση και το παιχνίδι να αναπτύξουν ολιστικά ποιότητες της προσωπικότητάς τους, που θα τα ενισχύσουν τόσο στο σχολείο, όσο και γενικότερα στην κοινωνική τους ζωή.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου